& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Bar_right؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Bar؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_vote_lcap 
احمد فهمى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Bar_right؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Bar؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_vote_lcap 
SARA
قطرالندي
نادين
cute girle
nuty girl
جنا
الشاعر الطيب
احمد الخليلى
المواضيع الأخيرة
» تقول للي في بالك دلوقتى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء أبريل 20, 2016 9:34 am من طرف HOR

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=8
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:51 pm من طرف دحباش

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=6
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:50 pm من طرف دحباش

» أكثر من كلمة أخ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة يوليو 18, 2014 4:46 am من طرف فيصل

» كان لنا اصدقاء واخوه واحبه في هذا المنتدى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس يوليو 10, 2014 5:04 am من طرف فيصل

» المنتدى ده من ايام الزمن الجميل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس يوليو 10, 2014 4:41 am من طرف فيصل

» اغنية من تأليفى للمنتدى يا رب تعجبكم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة سبتمبر 13, 2013 5:26 pm من طرف Ħøÿám Mąńđø

» |• توقف العمل بصوت سينا بسبب أعمال صيانة وتحديث دورية|27|4|2013
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت أبريل 27, 2013 2:27 pm من طرف souTSina

» |• بالصور الرئيس الاسبق لجامعة الازهر يطالب رجال الاعمال بالاستثمار في سيناء|26|4|2013
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 6:09 pm من طرف souTSina

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 47 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 47 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 242 بتاريخ الإثنين أكتوبر 11, 2021 6:19 pm

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميرا مار
مشرف
مشرف
ميرا مار

انثى
بلدك اية : فى قلب جـــدو .. رحمــــــــه اللــــــه ...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين نوفمبر 08, 2010 8:29 pm

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 644859971

بما ان الواحد مش لاقي حاجه يعملها وحاسس بفراغ شديد والايام كلها زى بعضها ففكرت لو اشغل نفسي شويه واشغلكم معايا ولا انتو مشغولين ؟؟؟؟؟
طيب المشغول يفضيلي نفسه شويه كده و والفاضي يشغل نفسه ههههههههه
هاااا وبعدييييييين
هزرنا شويه وضحكنا شويه يلا بقا نتكلم جد شويه
تخيل لو انك قاعد فالكرسى بتاعك ومتبت فيه وبتحط مواضيع وبتشيل مواضيع وتجامل فعضو وتغلس على عضو وفجأة لقت بيتقالك يلاااااا كفاية عليك اشراف كدة ......او ممكن ميتقالكش اصلاااا وتلاقى عضو سبحان الله سبحان الله ماسك اشراف القسم بتاعك
اه عادى بتحصل زى ما ممكن تصحا تلاقي اخوك بقا انت وانت بقيت اخوك اه يعنى امر عادى جدا
احساساك هيكون اية ايها المشرف ؟؟؟؟؟؟(فرضا يعنى )
وبعدين يعنى انا عارفه ان المشرفين نايميييييين ومكسلين ومكبرين ومبيعملوش حاجه خالص عمالين يحطوا المواضيع فالارشيف وخلاص

فضا بقا تقولوا ايه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_rolleyes ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_rolleyes ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_rolleyes ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_rolleyes ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_rolleyes
يعنى بصراحه انا معاكو ان فى مهام كتيره المفروض المشرفين يعملوها
لازم مثلا المشرفين يكونوا ناس مميزة يعنى يبنوا للاعضاء مستشفى وجامع مثلاااااا يحلولنا ازمات فالبلد زى المواصلات او التعليم او العيش يطالبوا بتحرير المرأة ثم القضاء على المراة هههههه ( اه ما هو ده اللى نص البلد بتتمناه )
يحلولنا ازمة الشباب فى العمل والسكن والزواج ويشوفوا للبنات ابن الحلال , ينجحوا الطلاب فالكلية ويدوهم تقديرات ويلبوا كل الطلبات اللى عايز يدخل عامه يدخلوه واللى عايز يدخل نباتى يدخلوا ولو فى حد مش عايز الاتنين ونفسة يدخل كلية الهندسة تلبوا الطلب بردة وتدخلوه والخ الخ ....... ايوه طبعا امال ايه

ما المشرف لازم يكون متكامل
وبالنسبة للاعضاء بقا انا بصراحة متضايقة من وضع المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Kopfschuettel ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Kopfschuettel اه يعنى حاسه بروتين اب نورمال بفتح المنتدى بحس ان مفيش غير قسم الالعاب اللى شغال
طب والباقي يا جماعه يعنى مثلا قسم المدهش والغريب نفسي اعرف محدش بيقربله ليه
ما هو حلو اهو وابن حلال ومشرفته زى العسل والله ( احم احم الواحد لازم يشكر فنفسه شويه برضه ) ده حتى قسم الالعاب هما كام لعبه اللى شغالين والباقي لاء ويع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cat ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_cat
طب معلش يعنى يا جماعه اضغطوا ع نفسكوا وادخلوا الاقساااااااام وخلى الليمون عليا انا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Lol

وكمان فى حاجه قسم الشكاوى وطلبات الزائرين مش شغاااااال ومفيهوش حاجه ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طب ده المنتدى هو المكان الوحيد اللى ممكن تشكي وحد يسمعك ويرد عليك ( طبعا مش قصدى القح ولا ارمى كلام ولا اى حاجه من الحاجات الوحشه ديه خااااالث خااااالث )

ولكـــــــــــــــن
أيها الاعضاء الكرام :تعاطفك وحدة مش كفاية ساعدنا بشكوه او شكوتين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Affraid ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Affraid ( انا مااقصدش احرضهم ولااقلب نظام الحكم ولا اى حاجه بتاتا الباته )

وقسم الاقتراحات ياعينى عامل زى الوحيد كده ومفيش حد راضي يحن عليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_arrow
لذا فانا بطالب من كل عضو بأنة يصحصح ويفووووق وينشط كده معانا واحنا معاكو ع اللاااااااااين

تؤ

شوفتوا بقا
نسيتونى انا كنت داخله اقولكوا ايه
يلا بقا هبقا اجيلكم مره تانيه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_biggrin [/b]
SARA
مشرف
مشرف
SARA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين نوفمبر 08, 2010 10:36 pm

ميرا مار كتب:

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 644859971

يعنى بصراحه انا معاكو ان فى مهام كتيره المفروض المشرفين يعملوها
لازم مثلا المشرفين يكونوا ناس مميزة يعنى يبنوا للاعضاء مستشفى وجامع مثلاااااا يحلولنا ازمات فالبلد زى المواصلات او التعليم او العيش يطالبوا بتحرير المرأة ثم القضاء على المراة هههههه ( اه ما هو ده اللى نص البلد بتتمناه )
يحلولنا ازمة الشباب فى العمل والسكن والزواج ويشوفوا للبنات ابن الحلال , ينجحوا الطلاب فالكلية ويدوهم تقديرات ويلبوا كل الطلبات اللى عايز يدخل عامه يدخلوه واللى عايز يدخل نباتى يدخلوا ولو فى حد مش عايز الاتنين ونفسة يدخل كلية الهندسة تلبوا الطلب بردة وتدخلوه والخ الخ ....... ايوه طبعا امال ايه

أيها الاعضاء الكرام :تعاطفك وحدة مش كفاية ساعدنا بشكوه او شكوتين affraid affraid

Very Happy Very Happy Very Happy
وحسنة قليلة تمنع بلاوى كتيرة
هنيااالك يا فاعل الخير
هو المشرف المفروض يكون كدة ؟؟!!
affraid affraid
متنازلة لييييييكى..
العمر مش بعزقة

بوصى هو كل اللى فهمتو ..

ولا حــــــاجة ..

ومتشنكرييين ع الفراغ اللى اتفرغ عندنا هنبقى نفرغة فمفرغ من المفرغات
عشان نستوعب الفراغات الجاية
روح جميلة اوى منك يا ميرا وان شاء الله يبقى احسن ربنا يسهل
بدعواتك ان شاء الله

احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى

ذكر
بلدك اية : العريش

مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين نوفمبر 08, 2010 11:03 pm

ا
ا
ا
ا
اا
ا
ا
ا
ا
اا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا
ا

فرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ
https://frind.ahlamontada.com
ميرا مار
مشرف
مشرف
ميرا مار

انثى
بلدك اية : فى قلب جـــدو .. رحمــــــــه اللــــــه ...

مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين نوفمبر 08, 2010 11:11 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
والله يا فهمى انت روقااااااااااان
هههههههههههههههههههههه
ومن ناحيه الفراغ فهو فراغ كبيييييييييييير
ومن كتر الفراغ مبقاش فى فراغ
وساره طبعا انتى عارفه ان ده العاتى
بس بعد فراغاتك ديه مبقاش عاتى
والله يا جماعه نورتوا الفراغ الكبير ده
ومنجيلكوش ففراغ وحش ان شاء الله
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى
بلدك اية : اسكندريه

مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 7:45 pm

لاااااااااااااااا عندك يا باشاااااااا ههههه قسم الالعاب مالووووو ماللووووووو ها ها ها غلبان بصو انا هكلمكو بصراحه

العيب من المشرف وليس الاعضاء *******

انا عندي استعداد امسك قسم تاني وهتشوفو النتيجه والله مش قصدي حاجه بس بكلمكو بصراحه المشرف قادر يخلي القسم شغال او نايم مثلا وبكلمكو زي اخواااااتي بجد من غير زعل قسم المواضيع المختلفه لما دخلتو بجد كنت تايهه كل حاجه متلخبطه فين بقى المشرف ال بينظم؟؟؟؟ فين المشرف ال بيحط حاجه تجذب الاعضاء والمشرفين ؟؟؟؟ فعلا القرار والهدف الاول ف ايد المشرف ولا تلومو الاعضاء انا لما دخلت فعلا فعلا طلعت ومشاركتش

تقبلو مروري ياااريت ومن غير زعل بس هدفي هدفكو
SARA
مشرف
مشرف
SARA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس نوفمبر 11, 2010 1:30 am

نادين كتب:
ا

العيب من المشرف وليس الاعضاء *******

اوبكلمكو زي اخواااااتي بجد من غير زعل قسم المواضيع المختلفه لما دخلتو بجد كنت تايهه كل حاجه متلخبطه فين بقى المشرف ال بينظم؟؟؟؟ فين المشرف ال بيحط حاجه تجذب الاعضاء والمشرفين ؟؟؟؟

تقبلو مروري ياااريت ومن غير زعل بس هدفي هدفكو

تقبلت مرورك والله وكلامك
القسم من اسمة موضوعات عامة ومختلفة بيشمل المواضيع اللى ملهاش قسم جوة المنتدى
واقترحت بالاقسام اللى تكون موجودة عشان تخفف الزحمة جوة الاقسام كلها مش الموضوعات المختلفة بس
والصلاحيات المتاحة ليا بستخدمها زى ماهى موجودة عندك موجودة عندى موجودة عند مشرفين الاقسام
لازيادة ولا اقل
بس الموضوعات العامة والمختلفة اكبر قسم موجود فالمنتدى
ولو عندك اى اقتراح للقسم قولية
وعايزة اعرف التوهان دة اية؟؟
والمفروض اجذب الاعضاء والمشرفين ازاى؟؟
دة اكتر قسم فية ردود..
وشوفى مواضيع الاعضاء والمشرفين داخل القسم وقارنيها بمواضيعهم خارج القسم ..
مش فمحتوى الموضوع ..هتلاحظى الفرق اكيد فشكل الموضوع
واتمنى انى اشوف النتيجة ...اللى بتقولى عليها
ومشكوووووووووورة نادين ع اهتمامك
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى
بلدك اية : اسكندريه

مُساهمةموضوع: رد: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت نوفمبر 13, 2010 6:54 pm

بصي انا بصراحه بلاقي مواضيع مثلا ينفع تتوزع ع اقسام تانيه زي اتكلم وقول لا من غير متجرح ال قدامك مثلا ده يروح قسم الصراحه

حولي تخففي من القسم انتي ف ايدك القسم اتصرفي في بحريه وانتي لذيذه جداااا مواضيعك جاااامده ورينا بقى ف قسم المواضيع المختلفه عايزينو احسن قسم ولو في 10 مواضيع بس هيبقى حلو اوووووي وهيتظبط تمام

تجذبي الاعضاء مثلا بمسابقه احسن موضوع مثلا يعني فكري بقى انتي ال تقوليلي ههههههه

الشكر لله هدفناااا دائما وااااااحد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1