& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة



مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة



مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
& &( منتديات الاصدقاء )& &
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


& &( منتديات الاصدقاء )& &
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
احمد فهمى
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
SARA
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
قطرالندي
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
نادين
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
cute girle
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
nuty girl
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
جنا
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
الشاعر الطيب
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
احمد الخليلى
بطاقة تعارف الاصدقاء Bar_rightبطاقة تعارف الاصدقاء Barبطاقة تعارف الاصدقاء I_vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 242 بتاريخ الإثنين أكتوبر 11, 2021 6:19 pm

 

 بطاقة تعارف الاصدقاء

اذهب الى الأسفل 
+51
amors
LOLY
ورده عربيه
محمود عبدالله
Sniper
س ل س ل
zekry maw
tweety
الشاعر الطيب
mary
eslam_fdawy
امل حجازى
قطرالندي
hassan
roa love
احمد الخليلى
اينشتاين
kind girle
sad angel
lala
جنا
Scorpion
دكتورة صغيرة
roro
HOR
KOKY
احباب النبي
SARA
مونى
cute girle
مروان
سيف
وتر الاحساس
طائر الحب
nony
دودى
nuty girl
eng.moustafa
نادين
باسل
Hema
DODY
mema
super star
احمد حسام
قمر
gogo queen
yoyo
محمد ذكرى
فيصل
احمد فهمى
55 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى


ذكر
عدد الرسائل : 3316
العمر : 32
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت نوفمبر 22, 2008 1:14 pm

السلام عليكم يا اعضاء المنتدى الكريم
نرحب بكم لانضمامكم الى منتداكم منتدى الاصدقاء الكوول
يلا بقى كل عضو جديد يدخل ويعرفنا بنفسو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://frind.ahlamontada.com
فيصل
المشرف العام
المشرف العام
فيصل


ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 32
بلدك اية : مصري 100%
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت نوفمبر 22, 2008 10:42 pm


السلام عليكم طبعاً قبل ماقول أى شئ انا من الاصدقاء
معاكم الطالب أحمد سالمان فيصل
طالب فى الفرقه الثانيه فى كلية علوم زراعيه
السن 18 سنه وعازب
كووووووول

afro afro afro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.frind.ahlamontada.com
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى


ذكر
عدد الرسائل : 1283
العمر : 32
بلدك اية : anana.com
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت نوفمبر 22, 2008 11:24 pm

[ :
afro: afro afro size=18]
معاكو الطالب محمد عبيد ذكرى لسه 18 سنه
الفرقه التانيه علوووم زراعيه الصديق المنضم للمنتدى
يلا فين الاصدقاء اللى هينضمو معانا
يلااااا الكل يشارك فى المنتدى ده انشاء الله ها يعجبكو
وبهنى احمد فهمى واصدقائه على المنتدى ده
ودعوه خاصه ل اصدقائنا اصدقاء علوووم زراعيه
منتديات كوووووووووووووووووووووول
للاصدقاء الكوووووووووووول
[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فيصل
المشرف العام
المشرف العام
فيصل


ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 32
بلدك اية : مصري 100%
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالأحد نوفمبر 23, 2008 6:49 pm


يامرحب بأبو ذكرى البرنس المنتدى نور بأصدقائه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.frind.ahlamontada.com
yoyo
مشرف
مشرف
yoyo


انثى
عدد الرسائل : 1153
العمر : 28
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 28/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 9:02 pm

[size=24][color:ba3d=brown
n[center]]]اانا انمى عضوه جديده فى هذا المنتدى الرائع انا مسروره فى اشتراكى ويارب اكون عضوه مميزه

فى المنتدى الكول
[/size][/[/size]


عدل سابقا من قبل yoyo في الجمعة ديسمبر 05, 2008 3:38 pm عدل 3 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gogo queen
صديق جديد
صديق جديد
gogo queen


انثى
عدد الرسائل : 17
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 02/12/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 12:28 am

ا jocolor jocolor jocolor
اولا انا بشكر العضو فيصل انه عرفنى على المنتدى ده
وشكله كده ان شاء الله هيبقى حلوووووووووو قووووووووى
وان شاء الله اكون عضوة كووووووول فى المنتدى الكوووووول
ااعرفونى بجوجو كوين ، كلية العلوم الزراعية بالعريش ، الفرقة التانية ، السن 18 سنة
وان شاء الله هشاااااارك فى المنتدى ده بحماس بس بعد العيد ان شاء الله
cheers وكل سنة وكل الامة الاسلامية كلها بخيررررررررررر وسعااااااااااااااادةcheers


santa santa
gogo queen
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر
مشرف
مشرف
قمر


انثى
عدد الرسائل : 347
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 30/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 7:47 pm

اختكم في الله اعرفوني بقمر ويا رب مواضيعي تعجبكو وجزاكم الله خيرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فيصل
المشرف العام
المشرف العام
فيصل


ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 32
بلدك اية : مصري 100%
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 9:31 pm


يا أهلاً وسهلاً بجوجو وانمى وقمر فى منتدى الاصدقاء
فعلاً نورتو المنتدى ويارب المنتدى
يعجبكوا

bounce bounce bounce
bounce bounce
bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.frind.ahlamontada.com
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى


ذكر
عدد الرسائل : 1283
العمر : 32
بلدك اية : anana.com
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالخميس ديسمبر 04, 2008 1:52 pm

اهلا بيكى يا انمى ويا جوجو ويا قمر يارب المنتدى ده يعجبكو
واتمنى اضافات جيده منكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد حسام
صديق جديد
صديق جديد
احمد حسام


ذكر
عدد الرسائل : 39
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالجمعة ديسمبر 05, 2008 11:59 pm

اهلا بكل المشتركين فى منتدى الاصدقاء الكوووووووووول وبقلهم يارب المنتدى يعجبهم (وكل سنة وانتم طيبين ) santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى


ذكر
عدد الرسائل : 3316
العمر : 32
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت ديسمبر 06, 2008 12:58 am

اهلا بكم فى منتداكم منتدى الاصدقاء يا
ذكرى
فيصل
حسام
جوجو
قمر
yoyo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://frind.ahlamontada.com
super star
صديق جديد
صديق جديد
super star


ذكر
عدد الرسائل : 31
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالخميس فبراير 19, 2009 12:48 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكوا يا شباب انا نفسى انضم لاسرة المنتدى الجميل دة واحب اعرفكوا بنفسى الاول


مصطفى الموافى
19 سنة
كلية التجارة جامعة المنصورة
الفترة التالتة الحمد لله
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mansscout.ba7r.org
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى


ذكر
عدد الرسائل : 1283
العمر : 32
بلدك اية : anana.com
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالخميس فبراير 19, 2009 1:28 pm

اهلا بيك يامصطفى طبعا تشرف فى المنتدى واهلا بكل
جامعه المنصورة دى ليها صداقه جامده معانا
واهلا بكل كليه التجارة وانشاء الله المنتدى يعجبك وتكون صديق لينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mema
صديق جديد
صديق جديد
mema


انثى
عدد الرسائل : 17
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: شكرا انكم قبلتونى   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 2:25 pm

شكرا انكم قبلتونى صديقة ليكم فى المنتدى الجااااااااااااامد
والكووووووووووووووووووووووووووووووووووول
والجميل
واتمنى ان افيدكم وتفيدونى I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى


ذكر
عدد الرسائل : 3316
العمر : 32
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 6:14 pm

lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!

اهلا بيكو فى منتداكم منتدى الاصدقاء يا
super star (مصطفى )
star

lol!
lol! lol!
lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://frind.ahlamontada.com
DODY
صديق جديد
صديق جديد
DODY


انثى
عدد الرسائل : 12
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 20/02/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 6:38 pm

بطاقة تعارف الاصدقاء Uv7x434hxe
هاى انا dody ممكن تقبلونى اكون
عضوة فى المنتدى وانا اتمنى ذلك
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hema
صديق جديد
صديق جديد



ذكر
عدد الرسائل : 48
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 8:51 pm


هاى انا ابراهيم Hema من جامعه سينا 19 سنه

واتمنى ان مشاركتى تعجبكو الفرقه التانيه

عضو جديد فهل من ترحيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
super star
صديق جديد
صديق جديد
super star


ذكر
عدد الرسائل : 31
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 11:56 pm

شكرا ليكو يا جماعة وامنى ان ابقى عضو مؤثر فى المنتدى



وعلى رأى المثل البيت بيتى

sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mansscout.ba7r.org
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى


ذكر
عدد الرسائل : 1283
العمر : 32
بلدك اية : anana.com
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت فبراير 21, 2009 10:50 am

طبعا البيت بيتك والبيت بيت كل الموجودين فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى


ذكر
عدد الرسائل : 3316
العمر : 32
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت فبراير 21, 2009 5:58 pm


lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!
اهلا بيك يا
affraid DODY king
king HEMA affraid
lol!
lol! lol!
lol! lol! lol!
بطاقة تعارف الاصدقاء 1hi_a2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://frind.ahlamontada.com
احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى


ذكر
عدد الرسائل : 3316
العمر : 32
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت فبراير 21, 2009 6:00 pm

بطاقة تعارف الاصدقاء Tahda6
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://frind.ahlamontada.com
باسل
مشرف
مشرف
باسل


ذكر
عدد الرسائل : 481
العمر : 37
بلدك اية : الشيخ زويد
تاريخ التسجيل : 25/02/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالأربعاء فبراير 25, 2009 11:36 pm

منورين يا حبايب

انا اخوكم باسل

23 سنه وكبشه شهور

بشتغل في مركز صيانه كمبيوتر Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد فهمى
admin
admin
احمد فهمى


ذكر
عدد الرسائل : 3316
العمر : 32
بلدك اية : العريش
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالخميس فبراير 26, 2009 5:49 pm


lol! lol! lol!
lol! lol!
lol!
اهلا بيك
يا باسل
lol!
lol! lol!
lol! lol! lol!
بطاقة تعارف الاصدقاء 11042696nh6
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://frind.ahlamontada.com
نادين
مشرف
مشرف
نادين


انثى
عدد الرسائل : 2235
العمر : 30
بلدك اية : اسكندريه
تاريخ التسجيل : 20/04/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت مايو 09, 2009 6:58 pm

اهلاااااااااااااااا بيك هيما
اهلاااااااااااااااا بيكي دودي

المنتدى نور واتمنى مشاركتكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng.moustafa
صديق مميز
صديق مميز
eng.moustafa


ذكر
عدد الرسائل : 162
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 15/05/2009

بطاقة تعارف الاصدقاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: بطاقة تعارف الاصدقاء   بطاقة تعارف الاصدقاء Emptyالسبت مايو 16, 2009 5:34 pm

انا مصطفى

18 سنة

كلية الهندسة جامعة سيناء

بتمنى اكون ضيف خفيف عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بطاقة تعارف الاصدقاء
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» هل لى ان انضم اليكم ايها الاصدقاء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» انواع الاصدقاء في حياتنا
» أول اصدارات منتديات الاصدقاء
» منتديات الاصدقاء من الألف الى الياء.. أقرأها وطبقها.. تجعل منتدانا في القمة.
» ماتت وهي تتصفح منتدي الاصدقاء ...!

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
& &( منتديات الاصدقاء )& & :: الاصدقاء العام :: الترحيب بالاصدقاء الجدد-
انتقل الى: