& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Bar_rightعايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Barعايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... I_vote_lcap 
احمد فهمى
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Bar_rightعايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Barعايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... I_vote_lcap 
SARA
قطرالندي
نادين
cute girle
nuty girl
جنا
الشاعر الطيب
احمد الخليلى
المواضيع الأخيرة
» تقول للي في بالك دلوقتى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالأربعاء أبريل 20, 2016 9:34 am من طرف HOR

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=8
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:51 pm من طرف دحباش

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=6
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:50 pm من طرف دحباش

» أكثر من كلمة أخ
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالجمعة يوليو 18, 2014 4:46 am من طرف فيصل

» كان لنا اصدقاء واخوه واحبه في هذا المنتدى
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالخميس يوليو 10, 2014 5:04 am من طرف فيصل

» المنتدى ده من ايام الزمن الجميل
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالخميس يوليو 10, 2014 4:41 am من طرف فيصل

» اغنية من تأليفى للمنتدى يا رب تعجبكم
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالجمعة سبتمبر 13, 2013 5:26 pm من طرف Ħøÿám Mąńđø

» |• توقف العمل بصوت سينا بسبب أعمال صيانة وتحديث دورية|27|4|2013
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالسبت أبريل 27, 2013 2:27 pm من طرف souTSina

» |• بالصور الرئيس الاسبق لجامعة الازهر يطالب رجال الاعمال بالاستثمار في سيناء|26|4|2013
عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 6:09 pm من طرف souTSina

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 21 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 21 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 242 بتاريخ الإثنين أكتوبر 11, 2021 6:19 pm

عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....

SARA
قلبى ملك ربى
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلبى ملك ربى
صديق ذهبى
صديق ذهبى

انثى
بلدك اية : egypt

عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Empty
مُساهمةموضوع: عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....   عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالجمعة أكتوبر 08, 2010 7:26 pm

عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... 724255 عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... 280404 عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... 262533

عاوزه وشك زى القمر ..تعالى..

اكثروا من قول لا اله الا الله , لا اله الا الله

قال الرسول صلى الله عليه وسلم :ليس على اهل لا اله الا الله وحشه في الموت ولا في القبور ولا في النشور كأني انظر اليهم عند الصيحه ينفضون روؤسهم يقولون الحمد الله الذي اذهب عنا الحزن

رواه الطبرني عن ابن عمر رضي الله عنهما

وقال النبي عليه الصلاه والسلام
مامن عبد يقول لا اله الا الله مائه مره الا بعثه الله يوم القيامه وجهه كالقمر ليله البدر ولا يرفع لأحد يومئذ عمل افضل من عمله الا من قال مثل قوله او زاد

رواه الطبراني عن ابي الدرداء رضي الله عنهما

وقال النبي الكريم : ليس يتحسر اهل الجنه على شئ الا على ساعه مرت بهم لم يذكروا الله عز وجل فيها

رواه الطبراني والبيهقي عن معاذ رضي الله عنه

فأكثروا من قول
لا اله الا الله
لا اله الا الله
لا اله الا
الله
SARA
مشرف
مشرف
SARA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....   عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالجمعة أكتوبر 29, 2010 2:14 pm

لا اله الا لله
لا اله الا الله
جزاكى الله كل خير قلبى ع التذكرة الجميلة دى

HOR
صديق ذهبى
صديق ذهبى
HOR

انثى
بلدك اية : بلدي في قلوب احبابي

مُساهمةموضوع: رد: عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....   عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالجمعة أكتوبر 29, 2010 4:17 pm

لا اله الا لله
لا اله الا الله
لا اله الا الله
جزاكي الله خيرا
ميرا مار
مشرف
مشرف
ميرا مار

انثى
بلدك اية : فى قلب جـــدو .. رحمــــــــه اللــــــه ...

مُساهمةموضوع: رد: عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....   عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:35 am

لا اله الا الله
لا اله الا الله
لا اله الا الله

مشكوووووووره يا قلبي
الشاعر الطيب
مشرف
مشرف
الشاعر الطيب

ذكر
بلدك اية : مصر

مُساهمةموضوع: رد: عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....   عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 12:42 am

لا اله الا الله

جزاكي الله كل خير
قطرالندي
مشرف
مشرف
قطرالندي

انثى
بلدك اية : EL_ARISH

مُساهمةموضوع: رد: عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....   عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا .... Emptyالثلاثاء نوفمبر 02, 2010 3:32 am

لااله الاالله
لااله الاالله
لااله الاالله

بارك الله فيكي

عايز / عايزه وشك يبقى زى القمر تعالو هنا ....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف يبقى بيتك جميل
» عايزه تعليق....
» صديقُك يبقى صديقَك ولو فعل ما لا يعجبك'
» عيد ميلا ضى القمر.....
» القمر خلف الغمام