& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Bar_rightوسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Barوسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو I_vote_lcap 
احمد فهمى
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Bar_rightوسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Barوسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو I_vote_lcap 
SARA
قطرالندي
نادين
cute girle
nuty girl
جنا
الشاعر الطيب
احمد الخليلى
المواضيع الأخيرة
» تقول للي في بالك دلوقتى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالأربعاء أبريل 20, 2016 9:34 am من طرف HOR

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=8
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:51 pm من طرف دحباش

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=6
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:50 pm من طرف دحباش

» أكثر من كلمة أخ
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة يوليو 18, 2014 4:46 am من طرف فيصل

» كان لنا اصدقاء واخوه واحبه في هذا المنتدى
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالخميس يوليو 10, 2014 5:04 am من طرف فيصل

» المنتدى ده من ايام الزمن الجميل
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالخميس يوليو 10, 2014 4:41 am من طرف فيصل

» اغنية من تأليفى للمنتدى يا رب تعجبكم
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة سبتمبر 13, 2013 5:26 pm من طرف Ħøÿám Mąńđø

» |• توقف العمل بصوت سينا بسبب أعمال صيانة وتحديث دورية|27|4|2013
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالسبت أبريل 27, 2013 2:27 pm من طرف souTSina

» |• بالصور الرئيس الاسبق لجامعة الازهر يطالب رجال الاعمال بالاستثمار في سيناء|26|4|2013
وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 6:09 pm من طرف souTSina

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 42 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 42 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 242 بتاريخ الإثنين أكتوبر 11, 2021 6:19 pm

وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى
بلدك اية : اسكندريه

وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Empty
مُساهمةموضوع: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة مايو 21, 2010 2:49 pm

وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو 724255

هااااااااااااااااااااي ازيوكو يا احلى اعضاء طبعا كرومبو راجع مشتاق للمنتدى بافكار جميله واول فكره هي

كل عضو يجي عند رقم 1111111111 يكتب تركيبه افكار لحلقه مثلا اسماء الاشخاص والاماكن حسب رغبته ونشوووووف بعد 10 ردود من ال هياخد اوسكااااااااااار احسن مؤلف ف المنتدى اوووووووووك وف خلال العشر ردود نعرف الاجابه

يلاااااااااااااااااااااااااااااا تفاعل وانا هبدا اولا الاشخاص ((((( بطوطه))))) ((((مهندس عبقرينو))))
((((بندق))))) والاماكن ((((( سنتر كمبيوتر)))) او (((( سيبر)))))

يلا وانا هبدا بحلقتي

انا المفتش كرومبو الولد بطوطه خبط على الباب قلقني من النوم بيقولي اصحاااااااااااااا فيه افتتاح معرض كمبيووووووووووتر هايل ولازم تشتري هات معاك الفلوس بس

فصحيت نزلت بعد شويه كان بطوطه مشي فعلا لقيت افتتاح فخم جداااااا قمت سالت ع شويه حجات عن الكمبيوترات هناك كان في مهندس شاطر اوووووي اسمه عبقرينوووو فلما خلصت تعبت فقلت امشي وابقى اجي اشتري بعدين وهاخد معايا بندق مساعد عبقرينو عشان يساعدني وانا خاااااااااارج قبلت بطوطه سلمت عليه ووقفت معاه شويه ورحت ماشي وجيت ادور ع فلوس ال كنت هشتري بيها ملقتهاااااش!!!!!!

هااااااااااااا تفتكرووووو مييييييين ال سارق مهندس عبقرينوووووو ؟؟؟؟ لما كان بيشرحلي

ولا بندق ال بيحب الفلوووووووووووووووووووس زي عنيه؟؟؟؟

ولا بطوطه ال قابلته وانا ماشي ؟؟؟؟؟

يلاااااااااا ورووووني شطارتكوووووو Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
قطرالندي
مشرف
مشرف
قطرالندي

انثى
بلدك اية : EL_ARISH

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة مايو 21, 2010 4:22 pm

الحل (بطوطه علشان قاله هات معاك فلوس بس )
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة مايو 21, 2010 5:08 pm

اهاااااااااااااااااااا مشكووووووره يا جميله بس انتي رقم 222222222222 وفكري ف حلقه ع نفس الاشخاص

اوووووووووووك
قطرالندي
مشرف
مشرف
قطرالندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالجمعة مايو 21, 2010 8:32 pm

السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته
الحلقه التانيه من مسابقة وسعوووا ورحبوووا بكرومبوووووا(((الاشخاص .....((المدام ..نموسه محبوسه))..((ودكتور النفس..رايق بس معصب ))...((وصاحب مخبز الفينوالاستاذ....فايش وعايش )))) وطبعاالمراقب المساعد حمبوزوا لاوي بوزوا.....
انا واعوذ بالله من كلمة انا المفتش كرومبوووووووا كنت رايح اشتري ياميش رمضان علشان زي مانتوا عارفين رمضان قرب وكل سنه وانتم طيبين وطبعا لسا قابض المرتب ......احم احم....مش عايز اصدعكوا......اتصل بيا حمبوزوا وقالي خالوووووووووا حبيبي انت فين ياخالوووووووا ...ايه الدوشه دي......احم احم ....اهلاياحمبوزوا خير ان شاءالله ....حمبوزوا قالي انت فين ياخالوا لازم اجيلك دلوقتي اصلا...المهم قولتلوا انا فين وجالي وكان معاه صحابوا الدكتور رايق بس متعصب.... وصاحب المخبز الاستاذ فايش وعايش ...والمدام بتاعتوا نموسع محبوسه ..سلمت عليهم وكانوا حابين يتعرفوا عليا وعزمتهم عندي علي الغدي وكنت قبلها بيوم جايب لمراتي مجوهرات ب12000جنيه بدل اللي بعتها قبل كده والعلبه كانت محطوطه علي النيش اللي جنب اوضة الاطفال ولما سالتهم كان ده جوابهم
الدكتور رايق بس متعصب قال((لالاياكرومبوا..انت بتقول ايه انا اتعصبت انا فعلا عايز اجددالعياده بس مش بفلوس حرام ..)))
وده كان رد صاحب المخبز الاستاذ فايش وعايش ((انت بتقووووووووووول اااااااااايه مش ممكن مش معقول هو صحيح وعدت مراتي بتزن عليا اجيبلها هديه بس مش بالقيمه دي هيا نفسها متساويش 12000جنيه )))
اما المدام نموسه محبوسه قالت (((احم احم ..انت احرجتني ياستاذ كرومبوا مش من بريستيجي اني اسرق وكمان انا بقالي كتيييييييير بطلب من جوزي انوا يجبلي مجوهرات بس مش بالشكل البلدي ده لان المجوهرات دي شكلها بلدي قووووووي )))
حمبوزوا عرف مين اللي سرق لكن انا لسا معرفتش اذا حد فيكوا عرف مين هو ياااريت يقولي بس مايتصلش لكن يدخل علي المنتدي ويبعت الحل .....يلاااا مستنيا حلولكم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قطرالندي
مشرف
مشرف
قطرالندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالسبت مايو 22, 2010 10:58 pm

السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته
ايه مفيش حد عارف يحلها هيا مش صعبه بس عايزه شوية تركيز
tweety
مشرف
مشرف
tweety

ذكر
بلدك اية : ديزنى لاند

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالأحد مايو 23, 2010 1:13 am

الحل هو

المدام ..نموسه محبوسه
https://frind.ahlamontada.com
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالأحد مايو 23, 2010 5:13 pm

يا جمااااااااعه افهموني انا قصدي نفس الاشخاااااص ال انا عملت بيهم وهنشوف من اكتر حلقه ع مدار 10 ردود

يارب تكونو فهمتوووني
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى

مُساهمةموضوع: رد: وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو   وسعووووووووووووووووو  رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو Emptyالثلاثاء مايو 25, 2010 6:45 pm

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وسعووووووووووووووووو رحبو بكروووومبوووووووووووووووووووووووووو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رحبو بعبير (hor) ترحيب جاااااااااااامد
» رحبو معايا بkoky (اكرام )