& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة



مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى


& &( منتديات الاصدقاء )& &
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
 
احمد فهمى
 
SARA
 
قطرالندي
 
نادين
 
cute girle
 
nuty girl
 
جنا
 
الشاعر الطيب
 
احمد الخليلى
 
المواضيع الأخيرة
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 71 بتاريخ الجمعة يونيو 01, 2012 3:17 pm

شاطر | 
 

 عشق الجنون ........... !!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
tweety
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1513
العمر : 27
بلدك اية : ديزنى لاند
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: عشق الجنون ........... !!!!   الإثنين مارس 29, 2010 10:45 pm







يا ا عز واغلى واطيب قلب فسر للعالم معنى الحب

وان شاوروا وقالوا عليك انك طيب خليك هنا من قلبي قريب
لو تغيب عني يوم يعني لا راحة ولا نوم


نغمة اشوفها رسمك وكل كلمة اقولها اسمك
لو تبعد عني اعيش يومي في حيرة


بغير عليك وتزعل لو تجرب يوم الغيرة

انت لسة بتسال عن حبي ليك

ضع رد لرؤية المحتوى

_________________
أحرص على من يحبكـ من قلب وأجعلهـ كالقلادهـ على معصمكـ
وضعهـ كالتاج على رأسكـ فربما لو خسرتهـ سيصعب عليكـ أن تجد روحاً كروحهـ
...

***********************************
قد تنمو الصداقة لتصبح حباً ... لكن لا يتراجع الحب ليصح صداقة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frind.ahlamontada.com
SARA
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3051
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   الثلاثاء مارس 30, 2010 6:50 pm

tobek 7elo awy

bs bardo mfesh 7aga esmha hob ffe elzamen da

hea mogard kelma fe ele bekolha w how msh 3aref m3naha

zay ma bea7sl dlokty

3al3mo teslm edk tweety

_________________








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tweety
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1513
العمر : 27
بلدك اية : ديزنى لاند
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   الأربعاء مارس 31, 2010 12:07 am

انا مش معاكى فى اللى انتى بتقوليه ده يا سارة

ده أجمل شئ فى الدنيا هو الحب

طبعا بعد حب الله سبحانة وتعالى

ورسوله الكريم محمد صلى الله عليه وسلم

هو فعلا فى بعض شباب بتتعامل مع الكلمة دى على انها كلمة وخلاص عشان

يعلق بيها البنت اللى عجبته

( وده بيحصل من البنات برضه فى بعض الأحيان )

بس انا بقول بعض الشباب مش كلهم

وعلى رأى المثل يا سارة

( صوابع ايدك مش زى بعضها )

وعلى العموم
شكرا لمرورك الكريم

الذى عطر صفحتى وموضوعى
المتواضع



_________________
أحرص على من يحبكـ من قلب وأجعلهـ كالقلادهـ على معصمكـ
وضعهـ كالتاج على رأسكـ فربما لو خسرتهـ سيصعب عليكـ أن تجد روحاً كروحهـ
...

***********************************
قد تنمو الصداقة لتصبح حباً ... لكن لا يتراجع الحب ليصح صداقة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frind.ahlamontada.com
HOR
صديق ذهبى
صديق ذهبى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 966
العمر : 26
بلدك اية : بلدي في قلوب احبابي
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   الأحد أبريل 04, 2010 8:39 am

لا رومانسي يا تويتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
HOR
صديق ذهبى
صديق ذهبى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 966
العمر : 26
بلدك اية : بلدي في قلوب احبابي
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   الأحد أبريل 04, 2010 8:44 am

بصراحه كلام ساره واقعي شويه في العصر اللي احنا فيه
بس لو قولنا انك هتتكلم عن الاحساس
فهو احساس جميييييييييييييييل
يعني الحب
هو حب الله ورسوله
حب الصديق الاخ
العائله
الحبيب
كل هذا في الاحساس مفيش اجمل ولا ارق منه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tweety
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1513
العمر : 27
بلدك اية : ديزنى لاند
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   الأحد أبريل 04, 2010 10:54 pm

HOR كتب:
بصراحه كلام ساره واقعي شويه في العصر اللي احنا فيه
بس لو قولنا انك هتتكلم عن الاحساس
فهو احساس جميييييييييييييييل
يعني الحب
هو حب الله ورسوله
حب الصديق الاخ
العائله
الحبيب
كل هذا في الاحساس مفيش اجمل ولا ارق منه



كلامك واقعى من وجهة نظرى انا

يا حور

وهأقولها تانى مفيش حاجة

أحلى ولا اجمل من الحب

طبعا بعد حب الله و رسوله

ويأتى بعديهم انواع الحب الاخرى

مثل

حب الاخ

الصديق

العائلة

وغيرها

وشكرا حور على مرورك اللى بجد اسعدنى كتير

نورتى التوبيك

يـــــــــــــ حــــــــــــــــــور ــــــــــــــــــا

_________________
أحرص على من يحبكـ من قلب وأجعلهـ كالقلادهـ على معصمكـ
وضعهـ كالتاج على رأسكـ فربما لو خسرتهـ سيصعب عليكـ أن تجد روحاً كروحهـ
...

***********************************
قد تنمو الصداقة لتصبح حباً ... لكن لا يتراجع الحب ليصح صداقة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frind.ahlamontada.com
جنه
صديق ذهبى
صديق ذهبى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 552
العمر : 25
بلدك اية : مصر
تاريخ التسجيل : 27/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   السبت أبريل 17, 2010 5:11 pm

اللهم صلى على سيدنا محمد
توبيك روعه
وكلماته اروع
مشكوووور
اتفق مع كل كلمه فى التوبيك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tweety
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1513
العمر : 27
بلدك اية : ديزنى لاند
تاريخ التسجيل : 21/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: عشق الجنون ........... !!!!   الأحد أبريل 18, 2010 5:28 pm


_________________
أحرص على من يحبكـ من قلب وأجعلهـ كالقلادهـ على معصمكـ
وضعهـ كالتاج على رأسكـ فربما لو خسرتهـ سيصعب عليكـ أن تجد روحاً كروحهـ
...

***********************************
قد تنمو الصداقة لتصبح حباً ... لكن لا يتراجع الحب ليصح صداقة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://frind.ahlamontada.com
 
عشق الجنون ........... !!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
& &( منتديات الاصدقاء )& & :: الادب والشعر والخواطر :: قسم الخواطر-
انتقل الى: