& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة



مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى


& &( منتديات الاصدقاء )& &
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
 
احمد فهمى
 
SARA
 
قطرالندي
 
نادين
 
cute girle
 
nuty girl
 
جنا
 
الشاعر الطيب
 
احمد الخليلى
 
المواضيع الأخيرة
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 71 بتاريخ الجمعة يونيو 01, 2012 3:17 pm

شاطر | 
 

 .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Scorpion
صديق ذهبى
صديق ذهبى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 660
العمر : 25
بلدك اية : مصر
تاريخ التسجيل : 13/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   السبت يناير 30, 2010 5:29 pm

اللهم صلي علي سيدنا


الحمد لله علي كده المنتدي ده مش فاشل

مشكووووووووووووووووووووره كتير ساره علي الموضوع
الجامد طحن ده

بجد روعــــــــــــــــــــــــــــــــه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SARA
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3051
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   السبت يناير 30, 2010 8:59 pm

الاروع مرورك سكور

والحمد لله انة عجبك

نورت التوبيك

وميرسى ليكى نادين

ان شاء الله ربنا وفقك فالامتحانات

وترجعى تحلية بمشاركاتك تانى

نورتو نادين وسكوربيون

_________________








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad angel
صديق برونزى
صديق برونزى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 318
العمر : 26
بلدك اية : ELARESH
تاريخ التسجيل : 16/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   الخميس فبراير 18, 2010 5:27 pm

بجد انتى منوره المنتدى
والمنتدى كان هيبقى فاشل لو مش فيه واحده عسل زيك
وبجد انتى بنوته عسوله موت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امل حجازى
صديق ذهبى
صديق ذهبى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 805
العمر : 26
بلدك اية : مصر
تاريخ التسجيل : 02/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   الخميس فبراير 18, 2010 6:07 pm

مشكووووووووووووووورة يا ساررررررررررررررررررررة
صحيح فاشلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد الخليلى
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1519
العمر : 26
بلدك اية : ارض الفيروز
تاريخ التسجيل : 20/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   الخميس فبراير 18, 2010 6:19 pm

فعلا المنتدى هيكون فاشل لما يكون مفيش عضو نشط وزيك يا سارة يكتب موضوع باسم للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!

وعلى راي المثل مابنى على فشل فهو فشل

تصدقى نسيت اقولك بجد موضوع تحفة نورتى المنتدى بمشاركاتك الجميلة
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :cheers Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :

_________________

.......................................................................................................................................................................

ليًسِتِ مٍشُگلتِيً............. إنٍ لمٍ يًفٍهُمٍ آلبُعُضَ مٍآ أعُنٍيًهُ.......
وٍليًسِ بُآلضَرٍوٍرٍهُ مٍآ أرٍسِلهُ.............يًعُگسِ حِيًآتِيً آلشُخٍصِيًهُ

......................................................................................................................................................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.frind.ahlamontada.com
SARA
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3051
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   الخميس فبراير 18, 2010 7:55 pm

sad angel كتب:
بجد انتى منوره المنتدى
والمنتدى كان هيبقى فاشل لو مش فيه واحده عسل زيك
وبجد انتى بنوته عسوله موت
بجد دة نورك واهلا وسهلا بيكى فالمنتدى

اخجلتمونا سيتك بجد انتى اللى قمراية

ومنورة المنتدى والموضوع

_________________








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SARA
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3051
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   الخميس فبراير 18, 2010 7:56 pm

امل حجازى كتب:
مشكووووووووووووووورة يا ساررررررررررررررررررررة
صحيح فاشلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
انا بقول بردة كدة

هههههههههههههه

نورتى الموضوع والله وفاشلة فاشلة يعنى

_________________








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SARA
مشرف
مشرف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3051
تاريخ التسجيل : 01/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: .للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!   الخميس فبراير 18, 2010 7:58 pm

احمد الخليلى كتب:
فعلا المنتدى هيكون فاشل لما يكون مفيش عضو نشط وزيك يا سارة يكتب موضوع باسم للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!

وعلى راي المثل مابنى على فشل فهو فشل

تصدقى نسيت اقولك بجد موضوع تحفة نورتى المنتدى بمشاركاتك الجميلة

:cheers :
اكيد دة نورك والله

وطبعا هيكون فاشل لو مفيهوش كتباتك الجميلة اللى بجد بنستمتع بيها جدا

بجد نورت الصفحة

_________________








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
.للاسف اكتشفت مؤخرا انا منتداكم فااااااااااااااااااااشل!!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
& &( منتديات الاصدقاء )& & :: حوار الاصدقاء :: الصراحة بكل حرية-
انتقل الى: