& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
موضوع هام Bar_rightموضوع هام Barموضوع هام I_vote_lcap 
احمد فهمى
SARA
قطرالندي
نادين
cute girle
nuty girl
جنا
الشاعر الطيب
احمد الخليلى
المواضيع الأخيرة
» تقول للي في بالك دلوقتى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موضوع هام Emptyالأربعاء أبريل 20, 2016 9:34 am من طرف HOR

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=8
موضوع هام Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:51 pm من طرف دحباش

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=6
موضوع هام Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:50 pm من طرف دحباش

» أكثر من كلمة أخ
موضوع هام Emptyالجمعة يوليو 18, 2014 4:46 am من طرف فيصل

» كان لنا اصدقاء واخوه واحبه في هذا المنتدى
موضوع هام Emptyالخميس يوليو 10, 2014 5:04 am من طرف فيصل

» المنتدى ده من ايام الزمن الجميل
موضوع هام Emptyالخميس يوليو 10, 2014 4:41 am من طرف فيصل

» اغنية من تأليفى للمنتدى يا رب تعجبكم
موضوع هام Emptyالجمعة سبتمبر 13, 2013 5:26 pm من طرف Ħøÿám Mąńđø

» |• توقف العمل بصوت سينا بسبب أعمال صيانة وتحديث دورية|27|4|2013
موضوع هام Emptyالسبت أبريل 27, 2013 2:27 pm من طرف souTSina

» |• بالصور الرئيس الاسبق لجامعة الازهر يطالب رجال الاعمال بالاستثمار في سيناء|26|4|2013
موضوع هام Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 6:09 pm من طرف souTSina

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 36 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 36 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 242 بتاريخ الإثنين أكتوبر 11, 2021 6:19 pm

موضوع هام

قمر
ضي القمر
باسل
محمد ذكرى
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر
بلدك اية : anana.com

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: موضوع هام   موضوع هام Emptyالخميس مايو 14, 2009 11:38 pm

فى موضوع كنت حابب انى اعرضه عليكو ومش لاقى ليه تفسير
الموضوع هو ان .....
مثلا لو انا عملت كل حاجه حلوة لشخص ما وكنت معاه كويس لفتره كبيرة وفى مرة مثلا اجيت وعملت فيه حاجه دايقتو الشخص ده ممكن ينسى كل الحاجات الحلوة اللى انا عملتهالو ويفتكر بس حاجه واحده وهى طبعا الحاجه اللى انا زعلته او دايقتو فيها ويقعد فاكرلى الحاجه دى ويانبنى عليها
انا نفسى بعمل كدة وكتير منكو بيعمل كدة طيب تفتكورو ايه التفسير لكدة ..........
باسل
مشرف
مشرف
باسل

ذكر
بلدك اية : الشيخ زويد

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 2:14 am

بص يا ذكري

الانسان اللي عملت كل حاجه حلوه علشانه اكيد انت بتحبه واكيد هو عارف انك بتحبه ,, وانت لما تعمل حاجه بتضايقه وانت عارف انك عملت كدا ,, اكيد هتروح تعتذر له علي اللي حصل ,, ولازم هيقبل الاعتذار ,,, وبعدين الانسان مش معصوم من الخطا

وصدقني يا ذكري الانسان اللي ينسي كل حاجه حلوه عملتها معاه وبيتذكر الحاجه الوحشه فدا مش طبيعي ودا بيكون تبع مصلحتة وبس

ولو انت فاكر الموضوع الي انتي نزلته عن الصديق اللي بيكتب علي الرمال اخطاء صديقه وبيكتب علي الصخر جمايل صديق ,, هو دي بيكون الصديق الحقيقي ,, ودايما بتلاقي صديقك بينسي كل حاجه وحشه عملتها معاه

والصديق اللي بينسي الحاجه الحلوه وبيظل يفتكر الحاجه الحلوه ,, واجهه وعرفو بخطأو وقولو ان دا غلط واوقف جنبه وما تسبهوش كدا علشان الناس ما تبعدش عنه

وانا عن نفسي حصل معايا مواقف كثييره قوي من الاشكال دي

ناس عملت معاهم جمايل كثيره خالص ولكن نار الحقد والغيره قلبت فيهم وفي قلوبهم ولكن ما سبتهمش وظليت اواجهم بخطأهم واعرفهم ان دا تصرف غلط ,, فيه سمعو مني وفيه ضحكو عليا لكن الموضوع محتاج شوي صبر

والدنيا مدرسه كبيير بنفضل نتعلم منها كثييير

..............

معلش انا عارف اني طولت عليك بس موضوع دا حلو خالص وحرك شويه حاجات من جوايا

تسلم علي الموضوع دا وشكل اللصيمه عملت معاك شغل ,, ههه
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 11:27 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي في الله محمد:

كثير مناا بيمر بهذه الظروف سواء من اصدقاء واصحاب او حب عاطفي بينك وبين اللي بتحبه لكن بتختلف في الدرجات والصداقه هي ان تتعايش مع انسان تعايشا كلملا في رضاه وغضبه ....وتستحمله في يقظه ونومه ..............وفي جورة وعدله ...........وفي كرمه وبخله ..............وسعته وضيقه

اخي محمد صاحب المشكله احكم كلامي واتمني انك تفهني

اولا انت بتقول لو عملت فيه حاجه ديقتوا الشخص ده هل الحاجه دي اللي انت عملتها كانت بالعمد ام عفويا

منك لو كانت بالعمد اكيد راح يزعل منك وسعتها مش تعتبوا واذا كانت عفويا اكيد اكيد مش هيزعل لانها عفويا

منك وربنا اكيد شاهد علي انها اذا كانت كده او كده ومنك لوحدك حتي هتلاقي نفسك بتقول للشخص ده

معلش ما كنش قصدي اعمل كده واكيد هيصعف من اسفك ليه وخصوصا لما يكون بيحبك وانت متاكد من حبه لان احنا بشر وبنغلط كلنا

وثانيا انت بتقول ممكن ينسى كل الحاجات الحلوة اللى انا عملتهالو ويفتكر بس حاجه واحده وهى طبعا الحاجه اللى انا زعلته منها

لا يا محمد صديقك اللي بيحبك اكيد مش هيزعل منك ولا حبيبك لو كانت حاجه عاطفيه لان واثق في محمد اكيد في مشكله او اكيد في حاجه علشان علشان كده انا مش هزعل منه وهسيبه علي رحته لغيط ما يهدي وبعدين اعرف السبب وانت سعتها بتحس انوا زعلان منك لا بالعكس ده بيكون دمه محروق عليك وعاوز حتي يساعدك فمش عارف يطيب خاطرك ازاي فببعد اللي شافوا منك تراجع نفسك في الحاجه دي

اللي انت عملتها وخصوصا لو كانت بالعمد يا محمد لازم سعتها تقول معلش للشخص ده ومش عيب ان الواح يقول معلش لحد عزيز عليه

واللي واضح منك مشكلتك اللي عرضتها
ان الشخص التاني ده طيب وقلبه حنون اوي ابيض بس انت اللي مش واخد بالك زي ابسط مثال

العلاقة بين عينيك هى؟ انهما ترمشان معاً.............وتتحركان معاً........... وتبكيان معاً......... وتريا الأشياء معاً.............. وتنامان معا............... ومع ذلك لايرون بعضهم....كذالك بيكون حبا لاقرب الناس اليك

فحكم عقلك ولا تتسرع في تصرفاتك ولا تقول هو مش حاسس بيه هو مش مقدر ليه انا عملتلوا حاجات كتير وجات علي الحاجه دي ونسي كل حاجه لا والله
هي بس ساعت شيطان بيكون قريب منك ساعت النرفزه والغضب علشان ييخاليك تخسر اقرب الناس اليك وخصوصا اللي بيحبوك وعاوزين الخير ليك

وعلم جيدا ان الذين يساعدون الله علي طاعته اكيد اكيد علاقته بتكون مبنيه علي التقوي والايمان

انا نفسى بعمل كدة وكتير منكو بيعمل كدة طيب تفتكورو ايه التفسير لكدة

السبب يا محمد هو قله ثقتك بالله شويه وعدم تقربك الي الله ثم عدم الثقه الكامله في نفسك ثم في من تحبه راجع نفسك كل شويه ومش غلط وزولا عيب اننا نتعلم الغلط بس اهم شيء نتحسن من علقتنا مع غيرنا والسسب الاكبر هو تشتتك فيمن حولك بتحاول تدور علي حد مثالي وده صعب اوي لان ما فيش حد ميثالي في الزمن ده ابدا

واللي بيخاليك تتشتت لما بتكون مدايق او مخنوق بتبقي محتاج كلمه تصبرك كلمه تقويك حضن حتي من غير كلام وبتبقي مستني ده من اقرب الناس اليك واذا ما لقتش ده بتقول هو مس حاسس بيه هو وهو وهو
لا احهو مش معاك طول الوقت ولا ادام لا بس اكيد حاسس بيك وبيدعيلك من قلبه من بعيد لبعيد
واعلم انك زي ما نت عندك ظروف هو كمان عنده ظروف مش هيكون فضيلك طول الوقت

اتمني من الله ان يصلح بينك وبين هذا الشخص وياريت لو كنت غلطان منه ياريت ياريت تكلمه حالا وتتاسفله لان اكيد هو مدايق علي تعاملك معاه وعلي تغيرك الجذري بعد تعود عميق منك في اهتمامك بيه
ولو مش قادر برساله صغيرة كلمه اسف وخيركم من بدا بالسلام ومتحاولش تفتح اللي حصل وانسي ولو هو حاول استحمله لانه اكيد مدايق ومخنوق شويه بس بكلمه منك ان شاء الله هطيب خاطرة

ربنا يهدي النفوس يا رحمن يا رحمين

ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 11:43 am

واللي واضح من كلامك انك شخص وحداني بتبقي محتاج للشخص ده علطووووووووووووووووووووووووووووووووووول اوي في كل حاجه تكون مع بعض فيها علشان كده تقرب من الله كتر من الاستغفار والقيام ادعي الله حتي لا تشعر بالملل من حياتك وتتخنق واذا فعلت شيء لهذه الشخص اعملوا لله ولا انك تستني كلمه شكر منه لان لو مشكركاش بتكون صعبه عليك بتحس انوا مش مهتمك يبالنسبه ليك

وصدقني من ملئ حياته في طاعه الله لا يحتاج الي اي شخص ولا اي كلمه منه واكيد راح يسامح اللي بيحبه لان حبه مش هينفعني يوم القيامه لان كل واحد هيسال عن عمله لوحده باذن الله

اتنمي اني اكون قد افاتك بالنصيحه وده اللي انا كنت هعمله هسامح ومش هحاول افتكر الوحش لا افتكر الحلو وافضل عليه علطول علشان مش اكرة اللي ادامي ولا لا ادقق علي حاجات هيفه علشان العلاقه تستمر لا اكبر شويه اولم شويه علشان الحياه تمشي ومش ازعل حد مني اتنمي اني اكون قد افتك بما هو عندي
وربنا يهديك انت والطرف التاني ويهدي سركم اللهم امين يا رب العالمين
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 11:49 am

ااسف والذين يساعدون بعضهم علي طاعه الله
قمر
مشرف
مشرف
قمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 12:46 pm

ربنا يصلح ما بينكم يا رب

واهم حاجه في الصداقه التسامح حتى لو كان هو غلطان لازم تبادر انت بالتسامح وان شاء الله تحتسبه عند ربنا وهو اكيد ما نساش الحاجات الحلوة الي انت عملتهاله لازم الواحد يجي على نفسه عشان العلاقه تستمر

ربنا يهديكم ويصلح بالكم
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 1:51 pm

انا قريت ردك يا باسل وبجد عجبنى
بس كنت حابب ارد على ضى القمر لان بجد ردها شدنى شويه ولقيت حاجه غريبه منها انا حاسس ان الاخت ضى القمر عرفانى من كلامها وعرفانى كويس كمان ما علينا المهم انا هبدا ارد عليها بس ياريت محدش يمل من الكلام الكتير اللى ها اكتبه ياريت الكل يقراه وبالزات الاخت ضى القمر وياريت كله هااااا

الشخص اللى انا بقول عليه ده هو صديق ليه فى حاجات دايقتو منى وفضلنا حوالى شهر مقاطعين بعض ممكن يكون تكبر منى وتكبر منه والتكبر اللى كان منى كان بسب ان انا عملت الحاج هدى غصب عندى وهو كان عارف كدة عشان كدة مرحتش اعتزر ليه وفضل شهر زعلان وناسى كل حاجه حلوة عملتهالو مع انو عارف انها كانت غصب عنى
وانا كتبت الموضوع ده لانى كنت عايز اعرف الصديق ده مفكرش فى اى حاجه حلوة انا عملتهالو فى الشهر ده كله نسى كل اللى كنت بعمله فى الشهر ده كله مفتكرش غير انى دايقتو وبس انا مقلش ان صديقى وحش لا انا بقول كده على معظم الناس فى تفكيرهم
صديقى اكيد بيحبنى بس انا بقول الكلام ده لانى حاسه فى الانسان عموما مش بس صديقى لان اى انسان ممكن تعمل فيه كل حاجه حلوة وبمجرد ما تعملو حاجه تدايقو ينسى كل حاجه حلوة اتعملت فيه ولقيت وفى كتير من الناس على فكرة وومكن تكونى انتى كدة بس محصلكيش ده قبل كدة اول لسه تجارب الحياه معلش متزعليش من كلامى
السبب يا محمد هو قله ثقتك بالله شويه وعدم تقربك الي الله ثم عدم الثقه الكامله فينفسك ثم في من تحبه
انا مش فاهم الجمل دى ومش فاهم كلمه عدم ثقتى فى نفسى ده كلام كبير اوى وملهاش لازمه الكلم هدى وانتى مفهمتيش قصدى من
انا بعمل كدة لانى انسان زى كل البشر وانا بقول الانسان عموما فى حاجه غريبه والحاجه الغريب دى انه لو اتعمل فيه حاجات حلوة الحاجات دى ممكن ينساها بمجرد ان يتعمل فيه حاجه وحشه ومش معنى انه ينساها انها تزول من تفكيره لا هى معناها انه مبيفكرش فيها فى الوقت ده مبيفكرش غير فى الحاجه الوحشه يعنى مبيقدرش يستخدم الحاجات الحلوة فى انه يهون الحاجه الوحشه اللى اتعملت فيه
واى شخص ممكن يعمل كدة مش بس مع صديقو ممكن يعمل كدة مع صاحب عادى ليه الصاحب العادى ده ممكن يقدم ليه حاجات كتير حلوة واول ما يعمل فى حاجه وحشه ينساه وزى ما بيقولو بيعلم
يعنى اعرف صاحب وعلم عليه مش هما كدة بيقولو, الحاجات دى انا عرفتها لما دخلت الكليه واتعاملت مع الناس بس كدة
وشكرا على ردك الجامد ده
اه على فكرة انا وصديقى دلوقتى الحمد لله رجعنا زى الاول بس الموضوع ده كان مضايقنى فقلت افتحه معاكو واشوف ليه حل لان بجد كتير من الناس بيتعرضو للموضوع ده ....
فى النهايه يارب تفهمو قصدى على فكرة انا مبعرفش اكتب او بعرفش اوصل حاجه لاى حد عن طريق الكتابه لا لازم يكون قدامى الشخص عشان افهمه فيارت تتقبلو ردى ...
وتر الاحساس
صديق مميز
صديق مميز
وتر الاحساس

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 2:07 pm

اولا أخي محمد احساسك وصل والغاية التي تريدها وصلت
بالفعل الكثير منا تعرض لمثل هذه المواقف بس لو تسمح انا رأي
ان الشخص ده من كتر حبه فيك وثقته فيك كان منتظر منك انك تروحله وتفهمه وجهة نظرك وأكييد هو منساش أي حاجة حلوة بس كان مستنيك تيجيله انت وتفهمه علي اساس العلاقة اللي بينكم واكيد
ده بيختلف من شخصية لأخري بس ممكن يكون العند تدخل بشكل من الاشكال بس الحمد لله انكم
رجعتم تاني وهي فرصة تفهموا اسلوب كل منكم في التعبير عن غضبه
اللي بيحب صديقه باخلاص مستحيل ينسي اي حاجة حلوة لكن هيبقي العند سبب الخلاف
انا تعرضت لمثل هذا الموقف بس اصعب لان اتنسي لي كل حاجة حلوة عملتها واتشتمت في ظهري هي النفاق كان علي ودنه بس الحمد لله ربنا عوضني بانسانه اجمل
اتمني الا اكون اطلت
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 4:51 pm

مشكور على الردد وتر الاحساس
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 5:21 pm

اخي محمد انا اولا لا اعرفك شخصيا ولا حاجه خالص انا موضوعك ده او مشكلتك انا اتعرض ليها كتير اوي وكان سببها تقريبا عاطفي ويمكن ده اللي خالاني اكتب كده لاني وحيده فحسيت انك زي مش اكتير وعلي العموم في موضوع ثقتك بنفسك انا بردو مش قضدي لا انا اكون واثق من نفسي اني اخترت الصديق ده لاني واثق من اختياري واما تقتي في اللي اختارته ده من الشخص التاني لانوا صديقي

وعلي لعموم علشان الحديث مش يطول والا تقوم معركه ذي باقي المعاك في المنتدي الحمد لله انك رجعت لصديققك

واذا كان قصدك علي باقي البشر
فنصيحه ياريت بلاش تكبر علي صديقي ولا هو كمان لان احنا مالناش غير بعض وياريت يا محمد مش تزعل من كلامي لان انا مريت وحسيت بيها فكنت تقريبا مندفعه في كلامي وكان السبب قله الثقه بس الحمد لله علي كل حال

وتعرف ليه هو فضل كمان زعلان منك لانك مش كلمتوا ولا عبرته فده دايق اكتير والشيطان لعب في دماغوا وقالوا ده نسيك لو انت مهم بالنسبه ليه كان كلمك انت تكلمه ليه هو اللي غالطان
فياريت فيارت اي اتنين اصدقاء مش هيقدروا و يعدي يوم واحد عليهم وهما زعلانين من بعض وهي دي الصداقه الحقيقيه

وبكررا كلامي اسفه بجد من اندفاعي في الكلام

وانا مش عارفاك ويابختهم اصدقاء بيك اتمني تكون النفوس صفيت يارب العالمين
المشتاقه لرؤيه الرحمن
صديق برونزى
صديق برونزى
المشتاقه لرؤيه الرحمن

انثى
بلدك اية : السعودية

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 5:55 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ايه يا محمد الحرب العالميه دي ليه فهمينوا غلط ده راجل طيب جدا وغالبان

عاولا انا متشكرة ليكم بجد علي انكم عاملتوا بالكلام وعملتوا افتح قلبك

وانت كمان اول من فتح قلبه الينا لذلك ارد عليك بكلام قليل

محمد دي تجربه كلنا مرينا بيها وانا مريت بيها اووووووووووووووووووووووووووووووووي وخصوصا من الفتيات اصدقائي
فكنت لما بشوف منهم كده كنت بلوم نفسي هل اختياري كان غلط هل وهل وهل لما بتعب اوي
لذلك وجد الحل والحمد لله

هو اني اصلي ركعتين وكبت فيهم غضبي علشان مش اطلع اي كلمه تزعل اللي انا زعلتوا تاني وتكبر الفجوة بيني وبينه

لا اصبر واصبر واصبر اووووووووووووووي بس احط في دماغي ان لو طولت عن يومين مش شهر ذي ما عملت اروح واتاسفله وخصوصا انه صديقي اللي بحبه من قلبي

وده سواء هو اللي مزعلني او انا مزعلوة لكلتا الطرفين

والحمد لله انكوا كلمتوا بعض واه تجربه بتمر وتجارب تانيه لسه جايه كل تجربه عن اللي قبلها بتفهم اللي قدامك اكتر واكتر بتعرف نقضه غضبه نقطه ضعفه وهكذا
وانتوا شباب اكيد الشباب هيفدوك اكتر بالرد لان التفكير تقريبا واحد

واتمني اني اكون قد افتك وافت الجميع بما هو عندي وبما قدرة الله لي من كلام اقوله لكم وانقله لكم

اتمني مكونش طولت عليكم

بس مين الصاحب ده يا محمد ناقص اسمه علشان لو زعتوة او زعلك نقوم بالواجب

بهزر طبعا لان الشباب اكيد راح يوموا بالواجب بدلنا
المشتاقه لرؤيه الرحمن
صديق برونزى
صديق برونزى
المشتاقه لرؤيه الرحمن

انثى
بلدك اية : السعودية

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 7:45 pm

وصحيح متشكرة وجزاكم الله خيرا يا مشرفين المنتدي علي غرفه اناشيد اسلاميه بس انزل ازاي
قمر
مشرف
مشرف
قمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 10:06 pm

اكيد لما واحد يقول للتاني كلمه تزعله اكيد التاني هيغضب ويتنرفز كمان حسب نوع الكلام بس مش معنى كده انه بيكرهك او نسي اي حاجة حلوة ما بينكم لأ هي مده بيغضب فيها و لما تهدي النفوس تقدر تروح وتعزرله وتقوله انها ما كانتش مقصوده وده عادي بيحصل لأي حد حسب شخصية كل واحد ممكن واحد يغضب التاني لأ
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 10:17 pm

انا متشكر اوى ضى القمر والمشتاق لنور الله وقمر ووتر الاحساس وباسل كمان
بس انا عايز اقول حاجه ل ضى القمر انا مش بتاع حرب وطبعا عمرى ما اكبر الموضوع ويحصل حرب بينى وبينك انا بجد احترمت رايك وعجبنى جدا بس كنت عايز ارد عليكى ورديت ومش زعلان من اي حاجه ولا مضايق كمان بل فرحان لمشاركتكو
وانا على فكرة بردو وحيد
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 10:53 pm

وعايز اقول حاجه كمان للاخت ضى القمر
اه على فكرة يا ضى القمر انا حاسس انك مش وحيده زى
وده مجرد احساس

وانتى ليكى اكتر من اخت هههههههههههه
يلا اهه بنجم هههههههههههه
هههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 11:19 pm

اخي محمد انا فعلا ما لشي اخوات بنات وانت ولا بتنجم ولا حاجه لان فعلا ماليش اخوات بنات ولا انا معاكم في الكليه وشكلك بتفتكرني وحده تعرفها كويس وده مجرد تشابه الاراك ووجهات النظر في الكلام بيني وبين اللي انت تعرفها سواء كانت زميله اوي صديقه في الكليه

واتمني اعرف ايه اللي عجبك في ردي علي الرغم اني تعصبت في ردي عليك وعلي مشكلتك
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالجمعة مايو 15, 2009 11:25 pm

انا مقلتش انك معانا فى الكليه
ردك كان فيه تعصب زياده عن اللزوم
فطلع حاجات عجبتى بس كدة
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالسبت مايو 16, 2009 9:37 am

اخي محمد اسفه للمرة الخامسه اني اندفعت واتعصبت في كلامي معاك لاني بجد حسيت انوا نفس الموقف اللي حصل معايا

وطلعت بيه اني عندي عدم ثقه كامله في شيء فقلت يمكن هو ده السبب كمان عندك بس مش اكتر

وعلي فكرة انا اول مرة لما اتنرفز او اتعصب حد يقولي كان في حاجت كويسه اتمني انك تستفيد بما قولتوا من كويس وتمحي الوحش مني

وياريت ما تزعلش من كلامي

وعلي فكرة دي اول مشاركاتي معاكم فبالشكل ده مش هكمل في المنتدي مع انزوا جميل فاحسالي اتفرج علي موضعكم من بعيد لبعيد
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالسبت مايو 16, 2009 9:42 am

وياريت اعرف ايه اللي عجبك في الكلام للعلم بالشيء مش اكتر علشان اعرف بس علشان لو في مواقف كده وحد طلب راي اقول الوحش
ولومش عاوز حضرتك تقول خلاص
ضي القمر
صديق جديد
صديق جديد
ضي القمر

انثى

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالسبت مايو 16, 2009 9:43 am

اسفه امحي الوحش
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى
بلدك اية : اسكندريه

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالسبت مايو 16, 2009 11:25 am

يا سلام فعلا حاجه بتحصل مشكووور جدا

وانا اول واحده بعمل كده بس يا محمد دي بتكون ع حسب الموضوع يعني لو حاجه عاديه خلاص هزعل ساعتها وخلاص انما بقى لو حاجه كبيييييره اوووي هضطر اني ابعد

شكرا ع موضوعك فعلا رائع Very Happy

بس ع فكره انوكو تستكبرووووا تكلمو بعض دي مش عجباني لان ال بيحب حد لازم ينسى
mary
صديق جديد
صديق جديد
mary

انثى
بلدك اية : مصر ومقيمة فى البيت

موضوع هام Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هام   موضوع هام Emptyالأحد أغسطس 01, 2010 10:18 am

انا مش قرات كل الردود حقيقة
بس طريقة عرضك للفكره ولانى عشت التجربه هى بكل تفاصيلها
حبيت اقول
لو هى الشخص الى انت بتحبوا بيحبك بجد هينسى كل حاجه وحشه انت عملتها فيه وهيفتكرلك الحجات المليحه
علشان عند دافع الحب
بيحبك را ح يستحمل اى شئ فى سبيل اسعادك انت
فعلا لو كان بيحبك هيتغاضى عن اى حاجه وحشه انت عملتها معاه راح يسامحك قبل ما تعتذر منه ..........
ويمكن نحنا هون فى الوقت الحالى الضغوط علينا كتيييييييييييييير قوى فبنكون عايزين نخرج الى فينا فى اى حد بدون قصد
هى الشخص لو بيحبك را يقدى هى الشى ....
بس هيك لحتى ما اطول عليك
تحياتى لقلبك
البرنسيسه

موضوع هام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوع جاد للنقاش (3)
» موضوع للمناقشه
» موضوع جاد للنقاش (1)
» موضوع جاد للنقاش (2)